dieta reklama internet zabawa hobby dzieci          dieta reklama internet zabawa hobby dzieci

sobota, 15 grudnia 2012

Teczka ofertowa - reklamowy gadżet czy marketingowa konieczność?

 
Wiele osób postrzega 
teczki ofertowe 

jako produkt o czysto funkcjonalnym charakterze i nie dostrzega ich marketingowego potencjału. Tymczasem profesjonalnie przygotowana teczka ofertowa może być bardzo skutecznym przekazem reklamowym.  

Podobnie jak firmowy papier listowy umożliwia łatwiejsze zapamiętanie danej marki, stanowi więc szybką i tanią metodę na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Najczęściej teczki ofertowe służą do przechowywania lub przekazywania dokumentów. W zależności od przeznaczenia wyróżniamy teczki na dokumenty, teczki promocyjne oraz konferencyjne, a także sensu stricte cieniutkie teczki ofertowe, do których są wkładane pojedyncze dokumenty 
(oferty handlowe, zapytania ofertowe, listy reklamowe itp.).  

Teczki te różnią się między sobą grubością grzbietu, który wykonuje się za pomocą bigowania (jest to zabieg introligatorski umożliwiający estetyczne zagięcie sztywnego materiału, np. tekstury albo kartonu, w odpowiednim miejscu i wzdłuż wyznaczonej linii). Warto dodać, iż im cieńszy jest grzbiet okładki, tym jego bigowanie jest trudniejsze.


 


Aby teczka była jednocześnie estetyczna i trwała, należy wybrać odpowiedni rodzaj papieru (karton graficzny lub kreda o wysokiej gramaturze w wersji błyszczącej albo matowej), a także zadbać o odpowiednie wykończenie teczki. Najlepszym rozwiązaniem jest powleczenie powierzchni lakierem dyspersyjnym, który zabezpiecza nadruk oraz papier przed ścieraniem, a także nie dopuszcza do zblaknięcia kolorów, intensyfikuje połysk oraz głębię matu. 

Można również do wykończenia powierzchni zastosować foliowanie lub położyć wybiórczo lakier UV, podkreślając tym samym wybrane elementy szaty graficznej (np. logo firmy). Tak uszlachetnione druki wielokrotnie zwiększają swoją atrakcyjność i są lepiej odbierane przez klientów, dlatego punktowe UV często wybierają firmy, które szczególnie dbają o swój prestiż. Inną metodą na urozmaicenie wyglądu teczki mogą być np. specjalne kieszonki na wizytówki.

Warto mieć świadomość, iż wygląd teczki zależy nie tylko od ciekawego projektu graficznego, lecz - a może przede wszystkim - od staranności wykonania oraz zastosowanej technologii druku. Dlatego decydując się na teczki ofertowe, lepiej skorzystać z pomocy naprawdę dobrej drukarni, która daje gwarancję najwyższej jakości.

19 komentarzy:

  1. Nie da się ukryć, że takie teczki są przydatne, jednak nie zgodzę się co do wszystkiego. Jeśli chodzi o większość dokumentacji - wciąż lepiej trzymać je w komputerze, najlepiej w aplikacjach biznesowych. Ja osobiście korzystam z microsoft dynamics 365 pricing i jestem grubo zadowolony z tego wyboru. Zdecydowanie lepszy w większości przypadków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadzę firmę http://gwarancjeprzetargowe.pl/ czy przy większym zamówieniu takich teczek można liczyć na mniejszą cenę za sztukę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że warto też na taką reklamę postawić. Nie jest to nic drogiego, a może zadziała :)
    Online Marketing Help

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw niestety trzeba mieć pieniądze na tą reklamę. Mimo, że nie jest to może dużo, jednak trzeba mieć na uwadze, że otwierając działalność na początku będzie sporo wydatków. Ciekawym wyjściem może być kredyt z żyrantem ewentualnie dofinansowanie jeżeli są teraz jakieś programy unijne :)

      Usuń
  4. Thanks for sharing an useful information we appreciate your valuable information and it usefulness.Sunbridge Software Solutions Pvt. Ltd. Is a Microsoft Dynamics partner practising more than decade has worldwide customer footprints. Microsot Dynamics 365 service provider in India. We offer Microsoft Dynamics AX, CRM and NAV making it your all-in-one Microsoft Dynamics 365 business edition partner Apart from providing the perfect software for your company, we also offer software implementation, support and training. Contact us: Email: info@sunbridgeindia.com, call us: +91(20) 22953290

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie największym problemem było stworzenie własnego logo firmy i identyfikacji wizualne, Udałem się do necon creative agency za poleceniem znajomego, który też korzystał z ich usług

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro jesteśmy w temacie biznesu, to co sądzicie na temat grywalizacji? Czytałam na stronie http://adnext.pl/walczysz-o-uwage-odbiorcy-zapominasz-o-zaangazowaniu-jak-pomoze-ci-grywalizacja/ o tym, że tego typu technika świetnie się sprawdza w relacjach z klientami i odbiorcami. Ktoś z was korzystał z takiego rozwiązania?

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto takie rzeczy według mnie mieć. Prowadząc biznes trzeba mieć różnego rodzaju reklamy. Także pieniądze na start https://pozyczkaplus.pl bardzo się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  8. Zanim twoja kampania marketingowa ruszy pełną parą przeprowadź szczegółowy research konkurencji i otoczenia instytucjonalno-społeczno-biznesowego. Zbadaj jakie firmy działają w twojej branży, które są twoją bezpośrednią konkurencją, a które mogą być komplementarne wobec twojego biznesu. Warto też zajrzeć na stronę https://push-ad.com/pl/blog/tani-marketing-czy-to-mozliwe/ aby dowiedzieć się więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. W biznesie bardzo ważna jest również strategia. Myślę, że tutaj świetnym wyborem jest pomoc firmy https://greenhat.pl/ Sama miałam okazję korzystać z ich uslug i gdyby nie oni, to pewnie nie byłabym w tym miejscu, w którym teraz się znajduję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie jest mieć coś takiego. W reklamie pomoże wam też na pewno https://martis-consulting.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie tego typu gadżety są ok o ile używamy ich z głową a nie rozdajemy na lewo i prawo bez pomyślunku. To tylko dodatkowe koszta. Wole zainwestowac w social media albo SEO (polecam: https://kamildemidowski.pl/oferta/konsulting-seo/ ) Zwróci się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teczka raczej nie moze byc produktem marketingowym samym w sobie - klienta dzieki temu nie znajdziesz. Trzeba odpowiednio prowadzic strategi e marketingową, a nie skupiac sie na gadzetach
    ____________________
    https://integritysolutionspoland.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym powiedziała, że teczka jest gadżetem marketingowym. Nie jest marketingową koniecznością. Są o wiele lepsze sposoby na wypromowanie firmy. Można się zgłosić na przykład do tej agencji marketingowej http://kreacjasukcesu.pl. Zajmuje się ona m.in pozycjonowaniem, które jest podstawą w dzisiejszych czasach. Poza tym content marketing, social media... Jest wiele sposobów na wypromowanie firmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pod uwagę można wziąć także tego typu rozwiązania www.vitabri.pl/wynajem-namiotow-ekspresowych - sprawdzą się na targach reklamowych, branżowych itp.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prowadząc biznes trzeba o takich rzeczach pamiętać;) Reklama jest bardzo ważną rzeczą w każdej firmie. Może i system pocztowy od http://serwerpoczty.pl w waszym biznesie się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli macie pomysł na biznes, jednak brakuje Wam środków na jego wykonanie, to chciałbym Wam polecić usługi firmy Future Capital. Szukającym możliwości inwestycji równiez polecam ich usługi, inwestowanie w pożyczki to świetny sposób na zarobek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy gadżet do firmy, tak samo jak papier firmowy.
    Dużo o biznesie można poczytać tutaj: https://www.uczsieszybko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem jak najbardziej na tak dla takich firmowych oznakowań, na przykład na teczkach, papierze czy nawet na taśmach do pakowania https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem . To zawsze dodatkowa forma reklamy a nie trzeba wiele w nią zainwestować. Na pewno pozwoli to ocieplić wizerunek marki, klienci zwrócą uwagę na profesjonalne podejście i być może chętniej z usług będą korzystać.

    OdpowiedzUsuń